FAQ

Odpovědi na vaše otázky
Do kdy bude moje objednávka vyřízena?

Objednávky vyřizujeme do 2 pracovních dnů a poté již doba dodání záleží na dopravci. Průměrná doba dodání se pohybuje mezi 3 a 5 pracovními dny.

Spěchám! Stihnete to doručit do ...?

Pokud na svou objednávku spěcháte, například z důvodu brzkých narozenin partnera, svatby nebo jiné události, bude vás jistě zajímat, kdy k vám zásilka dorazí. Objednáte-li knihu do 10 hodin dopoledne, bude expedována ještě tentýž den. Dopravce poté knihu doručí do jednoho, nejpozději dvou pracovních dnů.

  • Pokud tedy objednáte knihu v pondělí v 9:00, může k vám dorazit již v úterý.
  • Pokud objednáte v pondělí ve 13:00, svou zásilku můžete očekávat nejdříve ve středu.

Neberte to však jako 100% garanci a pro jistotu nám napište email nebo zavolejte, poskytneme vám konkrétnější informace 🙂

Jak se lze informovat o stavu mé objednávky?

Bezprostředně po potvrzení objednávky Vám bude odeslán e-mail s informací o přijetí objednávky. Jakmile bude objednávka zpracována a odeslána, obdržíte další email s informacemi o stavu Vaší objednávky. Dále Vás již bude informovat dopravce.

Lze knihu koupit i jinde než na tomto eshopu?

Knihu lze momentálně zakoupit na tomto eshopu a taktéž na partnerském eshopu www.radostkazdyden.cz. Spolupráci s knihkupectvími zatím neplánujeme.

Plánujete vydat anglickou verzi knihy?

Anglická verze knihy je již vytištěná a ke koupi na tomto eshopu bude pravděpodobně od konce října. Jakmile se tak stane, určitě se o tom dozvíte na našich Facebookových stránkách! Německou a španělskou verzi si můžete objednat již nyní 🙂

Mohu odstoupit od své objednávky?

Každou objednávku lze až do odeslání zásilky zrušit prostřednictvím e-mailu info@ourlovechallenges.cz nebo eshop@ourlovechallenges.cz. Stačí uvést jméno a číslo objednávky. I po odeslání můžete samozřejmě zboží vrátit, pokud vám nevyhovuje – nabízíme 14 dní, během kterých se můžete rozmyslet, zboží případně zaslat zpět k nám a my vám na bankovní účet vrátíme cenu knihy.

Jak mohu reklamovat zakoupené zboží?

Dostal se k vám poškozený balíček nebo jste vadu způsobenou přepravou zjistili až po otevření? To nás moc mrzí. Máme pro vás návod, jak v takové situaci postupovat, aby se vše co nejrychleji vyřešilo.

Přivezli mi balíček a zjistil(a) jsem, že:

Přepravní obal je na pohled poničený nebo zdeformovaný.

V případě, že vám kurýr přivezl poškozený balíček, máte plné právo ho odmítnout. Zároveň ale můžete balíček přijmout, sepsat s kurýrem formulář Zápis o škodě (pokud již není sepsaný z depa) a zkontrolovat, zda nedošlo k porušení jeho obsahu. Pokud je zboží poškozeno, můžete balíček rovnou vrátit kurýrovi a poté nás kontaktujte, abychom reklamaci vyřídili.

Přepravní obal je v pořádku, ale obsah je poškozený.

Pokud zjistíte, že je obsah balíčku poškozený, kontaktujte nás a vše vyřešíme. Budeme rádi, když nám pošlete fotky poškozeného produktu, abychom to u výrobce mohli zreklamovat.

Nastala jiná chyba? Je něco v nepořádku se samotnou knihou – poničené stránky nebo jiný problém?

Občas se stane, že v tiskárně udělají chybu a výtisk může být poškozen. Vše nafoťte a pošlete nám na info@ourlovechallenges.cz. Hlavně žádnou paniku, vyřídíme to s vámi a případně rychle zašleme nový výtisk.