FAQ

Odpovědi na vaše otázky
Do kdy bude moje objednávka vyřízena?

Objednávky vyřizujeme do 2 pracovních dnů a poté již doba dodání záleží na dopravci. Průměrná doba dodání se pohybuje mezi 4 a 5 pracovními dny.

Jak se lze informovat o stavu mé objednávky?
Bezprostředně po potvrzení objednávky Vám bude odeslán e-mail s informací o přijetí objednávky. Jakmile bude objednávka zpracována a odeslána, obdržíte další email s informacemi o stavu Vaší objednávky.
Plánujete vydat anglickou verzi knihy?

Anglickou verzi knihy máme určitě v plánu – dokonce již máme hotový kompletní překlad! Kdy však bude k dostání ještě nedokážeme říct, ale jistě to bude tento rok 2017. Jakmile se tak stane, jistě se o tom dozvíte na našich Facebookových stránkách!

Mohu odstoupit od své objednávky?
Každou objednávku lze až do odeslání zásilky zrušit prostřednictvím e-mailu info@ourlovechallenges.cz. Stačí uvést jméno, e-mail a číslo objednávky. I po odeslání můžete samozřejmě zboží vrátit, pokud vám nevyhovuje – nabízíme 14 dní, během kterých se můžete rozmyslet a zboží případně zaslat zpět k nám.
Jak mohu reklamovat zakoupené zboží?

Dostal se k vám poškozený balíček nebo jste vadu způsobenou přepravou zjistili až po otevření? To nás moc mrzí. Máme pro vás návod, jak v takové situaci postupovat, aby se vše co nejrychleji vyřešilo.

Přivezli mi balíček a zjistil(a) jsem, že:

Přepravní obal je na pohled poničený nebo zdeformovaný.

V případě, že vám kurýr přivezl poškozený balíček, máte plné právo ho odmítnout. Zároveň ale můžete balíček přijmout, sepsat s kurýrem formulář Zápis o škodě (pokud již není sepsaný z depa) a zkontrolovat, zda nedošlo k porušení jeho obsahu. Pokud je zboží poškozeno, můžete balíček rovnou vrátit kurýrovi a poté nás kontaktujte, abychom reklamaci vyřídili.

Přepravní obal je v pořádku, ale obsah je poškozený.

Pokud zjistíte, že je obsah balíčku poškozený, nejpozději do 2 dnů vyplňte formulář Zápis o škodě na stránkách dopravce, nebo kontaktujte přímo nás, abychom reklamaci vyřídili.